Veel gestelde vragen

1. Hoe kan ik Jasjehandtasje het beste bereiken?

Heb je vragen vragen over een bestelling of product dan kunt je ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 via de mail info@jasjehandtasje.nl of stuur een berichtje via de chat op de website. Wij proberen mailtjes te beantwoorden binnen 1 werkdag.

 

2. Hoe kan ik mijn product retourneren?

Je vind alles over retourneren op de pagina Ruilen en retourneren onderin.

 

3. Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour terug op mijn rekening?

Zodra de retour goed bij ons is binnen gekomen dan ontvang je je geld binnen 30 dagen terug op de rekening waar mee betaald is.

 

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen voor 18:00uur besteld is morgen in huis! Mits het artikel op voorraad is.

 

5.Wanneer ontvangen ik mijn track & trace code?

Je ontvangt de track en trace code zodra het pakketje is ingepakt en klaar staat voor verzending.

 

6. Geen track & trace code ontvangen?

Stuur ons een mailtje om uit te zoeken waarom je geen track en trace code hebt ontvangen. Vaak komt het door een onjuist ingevuld e-mail adres.

 

7. Ik heb een vraag op social media gesteld maar krijg geen antwoord?

Door het grote aantal vragen op de social media kanalen hebben wij besloten om in de toekomst vragen via de mail te behandelen. Heb je een vraag over een bestelling of product dan kun je ons dus beter mailen op infojasjehandtasje.nl, wij proberen jouw vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.