Ruilen & retourneren
Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met een aangekocht artikel dan kun je dit uiteraard retourneren of ruilen. Hieronder lees je daar meer over.

Vanaf het moment van bezorging heb je de bestelde artikelen 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn mag je de artikelen bekijken en/of passen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je deze artikelen wenst te behouden, tenzij anders vermeld.
Controleer direct na ontvangst van de artikelen of deze onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Is dit niet het geval, meld dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice via info@jasjehandtasje.nl.

RUILEN

Binnen de zichttermijn kun je bestelde artikelen terugsturen en ruilen voor een ander product of andere maat. Wat te doen:

– Vul de ruiltabel in op het retour- en ruilformulier dat je kan downloaden via de shop (zie hieronder) . Voeg het formulier samen met de te ruilen artikelen in de orginele verzendverpakking.

-Je kunt het retourformulier hier downloaden.

-Heb je niet het ingevulde formulier bij de bestelling retour gestuurd? Dan word het lastig om te zien wie die gene is die het pakketje retour stuurt en het dus ook langer duurt voordat je retour is verwerk/terug betaald.

– Verpak de artikelen netjes: ongedragen, onbeschadigd en voorzien van aangehecht prijskaartje en indien aanwezig in de oorspronkelijke verpakking. Bij schoenen: gebruik de schoenendoos niet als verzenddoos, we kunnen deze dan niet accepteren.

-Voor sale en actie artikelen gelden andere voorwaarden. De artikelen mogen niet retour, wel geruild of een tegoedbon.

Stuur het geheel naar onderstaand adres, de verzendkosten zijn voor je eigen rekening:

Jasjehandtasje.nl
Polderweg Oost 19
2973 AN Molenaarsgraaf

Na ontvangst zenden wij de gewenste alternatieve artikelen zonder verzendkosten naar je toe.

RETOURNEREN

Binnen de zichttermijn van 14 dagen kun je bestelde artikelen terugsturen waarna je je geld terugkrijgt. Wat te doen:

-Vul het retour-en ruilformulier in. Voeg het formulier bij de retour bestelling in.

-Je kunt het retourformulier hier downloaden.

-Heb je niet het ingevulde formulier bij de bestelling retour gestuurd? Dan word het lastig om te zien wie die gene is die het pakketje retour stuurt en het dus ook langer duurt voordat je retour is verwerk/terug betaald.

-Verpak de artikelen netjes: ongedragen, onbeschadigd en voorzien van aangehecht prijskaartje en indien aanwezig in de oorspronkelijke verpakking. Bij schoenen: gebruik de schoenendoos niet als verzenddoos, we kunnen deze dan niet accepteren.

Voor sale en actie artikelen gelden andere voorwaarden. De artikelen mogen niet retour, wel geruild of je ontvangt een tegoedbon.

Stuur het geheel naar onderstaand adres, de verzendkosten zijn voor je eigen rekening:

Jasjehandtasje.nl`
Polderweg Oost 19
2973 AN Molenaarsgraaf

Bij acceptatie van de retour word het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst terugbetaald. Bij ontvangst of terugbetaling van de retour zenden we géén e-mail.

 

 

VOORWAARDEN
Een artikel dat geruild of geretourneerd wordt moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

– Niet stinken naar rook, huisdieren etc.

-Geen vlekken en/of beschadigingen.

-Het artikel (inclusief retour- en ruilformulier) dient binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour gezonden te worden. Niet binnen de 14 dagen? Word het pakketje terug gestuurd!

– het artikel dient ongedragen, ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het retour zenden van de artikelen gebeurt op eigen risico, zorg daarom voor een deugdelijke verzendverpakking om beschadiging te voorkomen.

– het artikel dient te zijn voorzien van het aangehechte prijskaartje en/of merklabel(s), alle eventuele toebehoren en waar mogelijk de originele verpakking in een nette conditie. Bij schoenen: gebruik de schoenendoos niet als verzenddoos.

-Pakketjes die retour komen vanwege een foutieve postcode sturen wij nogmaals op, echter zijn de kosten daarvan voor de klant.

Als retourzendingen niet aan bovengenoemde voorwaarden voldoen dan is Jasjehandtasje niet verplicht om het gehele aankoopbedrag terug te storten.

 

-Betaald met een tegoedbon, cadeaukaart of fashioncheque, je ontvangt geen geld retour maar een tegoedbon.

-Heb je met Afterpay een bestelling geplaatst? Dan word je factuur bijgewerkt en moet je alleen nog de 2,- administratiekosten voldoen.